Take my hand and we'll make it.

Nu har jag sett Mamma Mia! för fjärde gången. Och den är minst lika bra fortfarande som den var allra första gången jag såg den! Man blir så himla glad av den och den är fylld av små saker; repliker, ansiktsuttryck och sådant som man fnissar åt ideligen. Och musiken är ju för härlig med! Jag hoppas verkligen att jag får se musikalen en dag... 

Jag tillät mig själv att sova ut ordentligt idag och det resulterade i att jag inte kom fram ur mitt krypin förrän halv tolv. Eftermiddagen tillbringades med att spela GH, spela GH och spela lite till GH. Låste upp Moonsoon, Rooftops och Aggro på ett bräde. :D Men roligast att spela hittils är helt klart Livin' On A Prayer och man vill bara skrika med, haha. Men jag håller mig ifrån det för det skulle nog inte bli så populärt!

Imorgon är jag inte hemma på dagen eftersom jag, mamma, Emma och hennes mamma ska till Köpenhamn och gå på jul på Tivoli. Vi ska se årets Crazy Christmas Cabaret som handlar om Sherlock Holmes. Synd att jag inte är helt hemma på honom och Watson men det är säkert roligt ändå. Det var det ju förra året och då hade jag ingen koll på historien heller! Men jag har faktiskt för mig att jag läst en bok om Sherlock Holmes en gång i tiden? Men man vet aldrig med mitt minne...

Nu ska jag frossa i livräddare! :D





Dagens låt: Livin' On A Prayer - Bon Jovi

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0