Skakigt uppvaknande.

Man ska ju vara försiktig med vad man önskar sig... I ett av gårdagens inlägg klagade jag lite över att jag är morgontrött och kvällspigg men att jag hellre skulle vilja ha det tvärtom. Igårkväll var jag riktigt kalastrött runt halvåtta och som den pensionär jag är bestämde jag mig för att lägga mig och läsa. Släckte runt kvart i tio, helt slut och trodde att jag skulle få somna direkt men icke. Som vanligt knoppade jag inte in förrän runt midnatt. Jag kom däremot upp precis i rätt tid... Runt kvart över sex-halvsex vaknade jag nämligen, utan att alarmet hade satt igång, av att marken skakade. Jordbävning! Enligt denna lilla notis från Aftonbladet kändes det i hela Skåne... Riktigt otäckt att vakna av att hela rummet skakar, det kan jag lova. Men ja, jag kom upp tidigt i alla fall och det var ju det jag ville, eller hur?

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0