Sammanfattning av fredagen.

Hej mina vänner och alla som jag känner!

Festen igårkväll var helt okej. Det var inte supekul men trevligt så det var absolut inte slöseri med tid. Vi kom inte hem så sent men det blev inte mycket sömn eftersom det var ganska trångt om utrymme, haha, så jag kommer nog slockna tidigt ikväll!
Jag tycker också att det är ganska fantastiskt hur hemskt högljudda killar måste bli efter några öl... Och det är fanscinerande att det också måste ingå brottning, bröl, jämförande av muskler, mer bröl och lite våldsam bugg. Men det är väldigt underhållande att titta på.
Musiken var under all kritik... Varför, varför, varför måste det spelas Joddla Med Siv? Ge mig en enda bra anledning, snälla, för jag förstår det verkligen inte. Tacka vet jag Futureheads, Wombats och MGMT! Men smaken är ju som baken; delad. xD

För övrigt var det väldigt kul att umgås med Sarah och hennes vilda katt. Tack för allting!

Eftersom jag är trött så blir det, som sagt, en tidig kväll. Ska bli skönt med lite tacomys och final i Dansbandskampen. Vem tror på Larz Kristerz? Sen är det nog direkt i säng efteråt.

Jag lovar att knepa ihop ett lite roligare inlägg imorgon när jag har tagit igen lite sömn!





Dagens låt: 20 Good Reasons - Thirsty Merc

Åsikter?
Författare: Sessan

Svar: Tack, Malin, och God Jul på dej me! :) Och ja, min värdfamilj är toppen. <3

2008-12-21 @ 13:34:09
URL: http://sessisen.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0