Paket i lådan!

Mamma och jag har varit i Skurup idag. Vi och resten av befolkningen i kommunen, typ. Det var värsta kaoset med bilar överallt och inga parkeringsplatser i centrum men vi hade tur och fick en bra plats på Coop Extras parkering. Jag var tvungen att lämna ett par lappar på af och det tog ca en halvtimme p g a köbildning. När det väl var min tur lämnade jag ifrån mig lapparna och gick direkt. SUCK! Sen gick vi till biblioteket och jag lånade hela serien om Lilla Huset På Prärien, av rent nostalgiska skäl, så nu är julens läsning räddad också.

Jag fick dessutom hur mycket post som helst idag! Paket, julkort och mindre roliga brev från försäkringskassan. Men en trevlig överraskning var i alla fall att jag kommer få fem kronor mer i ersättning per dag fr o m januari och den som är duktig i matte räknar snabbt ut att det är en extra hundralapp i månaden. Alltid något! Och i paketet låg faktiskt den här:



Så nu är det bara säsong två jag väntar på, sen är samlingen komplett! Det är den bästa säsongen men den som väntar på något väntar som bekant alltid för länge... Haha! På tal om det så har jag fortfarande inte skickat Joeys brev/paket/julkort. Skäms på mig!

Julafton om två dagar!




Dagens låt: Slipping Through My Fingers - Meryl Streep & Amanda Seyfried (Mamma Mia!-soundtrack)


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0