O.o

Eftersom jag hade en dålig natt och en dålig morgon så orkade jag inte med så mycket idag. Har gått runt som ett annat ufo och gäspat hela dagen, ungefär. Powernaps hjälpte föga och jag kan aldrig somna på dagen, om jag inte lider av extrem sömnbrist då alltså... Istället har jag spelat Guitar Hero med Niklas. Hela dagen, i stort sett. Vi startade ett band och låste upp alla låtar, haha. 'Knights of Cydonia' ( by Muse, obviously) var SÅ rolig! Bästa låten! Jag har dock stora problem med hur jag ska hålla handen, lillfingret spretar gärna rakt ut i luften och det funkar ju inte om man kör på medium samtidigt är easy så himla tråkigt, det blir ingen utmaning liksom.

Vet ni vad jag har upptäckt?! Jag laddade ner en ganska taskig kopia av Twilight (filmad i en biosalong, yeah) i helgen så att jag skulle kunna kolla på basebollscenen -min favorit- och vet ni vad Edward gör?! När han och Emmet har hoppat ihop uppe i luften och sen landat på marken så räcker Edward finger åt Emmet! Det är sant, jag lovar! Någon av dom säger "What are you doing?", Emmet puttar till Edward och samtidigt räcker Edward finger åt Emmet. xD Jag har tittat på det flera gånger, bara för att bekräfta det. Dock är ju bilden inte i DVD-kvalité så jag kan kanske fel men det ser verkligen, verkligen ut så. Känns inte direkt som 'Edward'...



Dagens låt: Assassin - Muse

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0