Massa frågor men inga svar?

Jag har haft en helt oplanerat bloggfri helg. Jag ber om ursäkt. Till mitt försvar kan jag säga att jag varit lite upptagen med pepparkaksbak, överraskningskalas och liknande. Dessutom har min hjärna inte lyckats komma fram till något vettigt att skriva om alls. Men nu har jag fått lite bekymmer ser ni, är det någon som kan hjälpa mig tro..?

Nu när vi närmar oss slutet av årets sista månad, december, så har jag börjat fundera lite. Vilket land är det egentligen som går in i det nya året först? Och, som en naturlig följdfråga, vill jag självklart också veta vilket land som firar det nya året sist... Jag tror att gränsen går någonstans i Stilla Havet bredvid Nya Zeelands kust - rätta mig om jag har fel - och har för mig att Nya Zeeland och västra Australien är dom länderna som går in i det nya året sist. Eller? Vore tacksam för svar, jag har funderat på det här i flera dagar men har inte hittat svaret någonstans.

I förmiddags var jag också på möte på af och fick tre miljoner papper med mig hem. Det känns lite bättre nu när jag gått mina 90 dagar som arbetslös ungdom och kommer att få ersättning men jag tycker fortfarande att det är sjukt att man ska behöva få kämpa helt ensam i tre månader innan man får någon som helst hjälp... Jag kommer dessutom inte att få se röken av några pengar förrän i mitten på januari. Men, det är ju bättre än ingenting alls så jag ska inte klaga.




Dagens låt: In The Summertime - Thirsty Merc (Så hära i juletider)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0