Kaffe!

Vet ni vad som hände i förmiddags? Jag fick ett sms! Det händer väldigt sällan nu för tiden... Det var faktiskt Sarah som ville att jag skulle komma och fika med henne på Cecil i Skurup. Kör i vind, tänkte jag, och drog iväg i racerbilen. Har ni förresten märkt hur leriga alla vägar är för tillfället? Av någon anledning flyttar alla bönder jord hit och dit och slafsar ner vägarna så att dom ser (och känns) mer som grusvägar än oljegrus/asfalt. Och bilen blir skitig med! Suck på det.
Det var i alla fall en mycket trevlig liten pratstund med påtår vi hade i det tomma caféet och sen blev Sarah klämd i apoteksdörren. Haha! Tack för en upplyftande förmiddag, min vän.
Sen körde jag hem på fortfarande lika leriga vägar, åt chili con carne och städade, så nu är det gjort också!

Ikväll är det Bondi Rescue kl 22.05 på TV4 Fakta! Jag vet att jag redan har påminnt er en gång i förra veckan men eftersom det faktiskt var en HEL vecka sedan så tänkte jag göra det igen, bara för säkerhetsskull liksom.

Tjo!





Dagens låt: Supermassive Black Hole - Muse (RAWR!)

Åsikter?
Författare: Sarah

Jag kunde faktiskt ha dött i den dörren!!

Tack själv för bra sällskap, vi arbetslösa måste hålla ihop :-D

2008-12-11 @ 17:24:42
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0