Januari?!

Nu imorse ringde jag till Familjehälsan i Rydsgård för att boka en tid för att kolla hur det står till med mina lungor egentligen. Jag fick prata med en något förvirrad (eller kanske oteknisk?) sjuksköterska som verkade ha lite problem med sin dator... Långt om länge fick jag till slut en tid. Den åttonde januari. Det är en hel månad tills dess! Hon sa dock till mig att om det blev värre så fick jag ringa innan och få en akuttid men jag tycker inte det känns så akut... Jag kan ju dock alltid låtsas att det är det så att jag får en akuttid och får komma dit fortare? Haha, det var ganska smart. Jag får tänka lite på det där tror jag.

Jag hittade för övrigt den perfekta julklappen till mig själv igårkväll. Ni får se vad det är när det har kommit... ;D





Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0