Fredag.

Hejsan hoppsan, vad har hänt här då? Jag glömde visst bort att skriva något i går, heeelt utan anledning. Jag hade i alla fall tänkt påminna er om att mitt favoritprogram går på torsdagkvällar men det är ju lite sent nu... Men till nästa vecka; glöm inte Bondi Rescue på TV4 Fakta, oftast strax efter 22.00 (det är alltid olika), så är ni påminda ifall jag skulle glömma bort det igen. Hehe.

FYI, jag har idag klarat GH på medium. Har försökt mig på easy också men jag blir så uttråkad direkt och orkar oftast inte spela så länge, haha. Det går alldeles för långsamt helt enkelt! Målet jag har nu är att klara ALLA toner på When We Were Young. Jag tror inte jag är redo för att flytta upp på nästa nivå och köra med fem knappar riiiktigt än. Fy, vilken spelnörd jag blivit... :O




Dagens låt: Hum Hallelujah - Fall Out Boy

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0