Finally!

Bloggen har inte fungerat ordentligt på ett par dagar (därav den oavsiktligt dåliga uppdateringen) men nu verkar det vara löst! Känns som om jag varit borta från blogg-världen en hel evighet, haha.

Har inte så mycket vettigt att säga. Har i alla fall lärt mig att lira med fyra fingrar på GH - varning för spelnörd - så jag har kört med mitt nystartade band hela dagen; The Wolves. xD

Jag tänkte skriva ett något mer innehållsrikt och genomtänkt inlägg imorgon, ni får hålla er till dess.





Dagens låt: Take A Bow - Muse

Åsikter?
Författare: Martina

Oh GH är så kul! Man blir besatt jättelätt! =)

2008-12-03 @ 19:05:27
URL: http://martinastork.blogg.se/
Författare: Martina

haha jaa sån brukar jag också bli! och sen när det kommer nån annan som vill spela blir man asförbannad. haha men det är så kul! Jag ska köpa ett eget snart... =)

2008-12-04 @ 20:56:28
URL: http://martinastork.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0