Festligt värre.

Mina brownies blev jättegoda! Jag ska leta upp receptet till er sen så att ni kan prova att göra dom ni med. Hittade det i någons blogg, men kommer tyvärr inte ihåg vilken... Ett tips är dock att blanda i lite russin och nötter också när ni gör dom, det blir nog ännu godare då!

Imorgon ska jag på fest i Skurup och den eviga, och sjukt jobbiga, klädfrågan har åter dykt upp; vad fasiken ska man ha på sig egentligen? Jag har ju inget nytt och inga pengar att köpa något nytt för heller. Varför känner man alltid att man måste ha något nytt när man ska någonstans..? Det är ju totalt onödigt, man har ju massor av snygga kläder i garderoben och det gäller bara att kombinera dom rätt så att det känns bra och ser bra ut. Så det är väl det jag kommer att ägna kvällen åt... Fram tills 22.05 that is. Blink blink! :D

Åsikter?
Författare: joey

klänningen från pop!!! SÅKLART

2008-12-19 @ 11:32:15

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0