False alarm.

Imorse gick jag upp halvåtta efter att ha snoozat en timme sådär. Jag hade förberett mig på att behöva ringa till familjehälsan och få en akuttid men jag insåg sent igårkväll att det inte behövdes. Jag misstog nämligen smärtan i ryggen för smärta i lungorna och eftersom det inte gjorde ont när jag låg ner, och dessutom kunde jag andas normalt, så insåg jag att det var värk i musklerna efter att jag sovit i pappas säng natten innan. Falskt alarm, mina vänner!

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska montera klart den nya duschkabinen så jag äntligen, äntligen kan få ta en ordentligt dusch!!! Har inte duschat sen i söndags (eww på det!) och är i stort behov av litta vann. Tack alla som erbjudit mig sina duschar men vi ligger ahead of schedule här så det kommer nog inte att behövas ändå! Tanken värmer dock fortfarande. =)



 

Dagens låt: Last Call To NYC - Elliot Minor

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0