Effektiv.

Jag har haft en produktiv onsdagsförmiddag trots att jag gick upp lite senare än vad jag brukar göra. Jag har duschat, lagt ansiktsmask, kollat jobbannonser, hämtat Erik i Skivarp, gjort en dubbelsats ostbollar och lagat lunch till mig själv. Man kan om man vill! I eftermiddag kommer jag - förhoppningsvis - ut på en promenad också innan kaffet. Det är faktiskt helt okej väder med lite solglimtar och inte mycket till vind!

Annars har jag inte mycket att tillägga mer än att jag har namnsdag idag. Och för er som glömde kan jag berätta att jag faktiskt hade det igår med. No hard feelings.





Dagens låt: Born To Run [Live Lounge Cover] - McFly

Åsikter?
Författare: Mariam

Grattis på namnsdagen :D

2008-12-10 @ 14:03:34
URL: http://misswicked.blogg.se/
Författare: Kicki

grattis på namnsdagen malin....anna... ;P

2008-12-10 @ 20:40:19
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Författare: Emma

Grattis i efterskott :D Jag ser verkligen nackdelarna med att min kalender inte har namnsdagarna utsatta, bah. Blev du firad?

2008-12-11 @ 09:51:16

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0