Dirty violence.

Våldet har kommit till landet. Ni som läser någon av morgontidningarna SkD och/eller Ystads Allehanda kanske såg denna notis i dagens upplaga? Den "mindre ort" som omnämns var nämligen ingen annan än just den jag råkar bo i, dvs. V.Nöbbelöv. Jag märkte själv inget av händelsen men Erik hade sett polisbilar och en pikébuss svänga in vid den gamla skolan, som ligger 100 meter från vårt hus, vid midnatt i lördags. Jag sä'r då di! Det är ju synd om dom som fick en lite dyster kant på sin bröllopsfest...

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och titta på en av mina favoritfilmer; Dirty Dancing! Har inte sett den på ett tag så det börjar bli dags nu. En helg såg jag den tre gånger, haha! Det var dock några år sedan.

Vi hörs imorgon!





Dagens låt: Hungry Eyes - Dirty Dancing Soundtrack

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0