Another point of view.

Jag glömde nämna att det var Bon Jovi på bilden i det förra inlägget. Om någon undrar alltså.

Lördagen var jätterolig! Trevligt sällskap, mycket rolig teater/revy/parodipjäs (eller vad man nu ska kalla det) och mysigt Tivoli. Har ni varit på jul på Tivoli någon gång? Om inte så rekommenderar jag det, det är supermysigt med alla ljus och dekorationer! Ni borde dessutom passa på att se en Crazy Christmas Cabaret när ni ändå är där; jag skrattade så jag trodde att ögonen skulle hoppa ur sina hålor.

Vi kom inte hem så sent igår men jag var ganska trött och slötittade bara lite på Sagan om Ringen, som gick på tv, och sen stupade jag i säng. Gick inte upp förrän halv tolv idag!

Jag har för övrigt funderat på att låta denna bloggen gå i graven. Don't worry, jag kommer isåfall att starta en ny, men jag är så himla trött på bloggens namn och det hade varit trevligt med en nystart så här lagom till det nya året. Men vi får se, jag kanske nöjer mig med en ny design... Vad tycker ni?





Dagens låt: POV - McFly

Åsikter?
Författare: Maria

Väldigt julfin design! Min bild har dock blivit anmäld eller nått, fattar noll! help? :P Å middagar låter mycket trevligt! Bara vi planerar i förväg går de nog bra : ) Spelade lite GH igår hos louise, fan ja måste ha det! Men som sagt e det ngt du vill ha från london hojta till! Pusspuss

2008-12-28 @ 17:08:52
URL: http://usedmusic.blogg.se/
Författare: Emma

Hihi, kul att lördagen var så uppskattad! Jag tyckte också att det var väldigt lyckat, som alltid. Same procedure next year? ;D

En ny blogg vore säkert en god idé, omväxling förnöjer! Kramar

2008-12-29 @ 11:22:16

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0