Andrum.

Idag är en dålig dag. Jag har sovit hemskt inatt. Riktigt hemskt. Hade problem med att andas igen, som verkar vara normalt nu för tiden i samband med förkylning, och kunde inte ligga på rygg. Jag kunde inte ligga på sidan, varken vänster eller höger. Jag fick alltså ligga på magen vilket jag tycker är riktigt obekvämt, plus att jag får ont i käkarna när jag ligger så eftersom dom pressas ner i kudden. Great. Jag har legat och halvslumrat hela natten och när jag väl lyckats somna på riktigt någon gång fram på småtimmarna, vad tror ni händer då? Findus vill ut. Jag lyckades somna om och när alarmet sätter igång så vaknar jag till följande: Ola sjunger sin favoritjulsång. UÄH! Kan det bli en sämre start på dagen?! Tror inte det.

Positivt: Guitar Hero kom hit igårkväll. :D




Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0