2008.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm, det har säkert varit en hel del grejer men inget som jag kommer på nu direkt... Jag låg ju i och för sig på akuten en natt och det har jag aldrig gjort innan. Räknas det?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Om jag lovade något förra nyårsafton så kommer jag inte ihåg det... Så antagligen höll jag inte dom löftena, om jag nu ens hade några. xD

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet..?! Men det var ju "nära". Hahahahahaha!

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr.

5. Vilka länder besökte du?
England och Danmark. Fast jag vet inte om England räknas egentligen eftersom jag faktiskt bodde där... Men jag bestämmer att det gör det!

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Yes box.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj det är nog en hel del datum jag kommer minnas... Massor av gig och annat men 27 juli står nog ut lite extra eftersom det var då jag kom hem från London för gott.

8. Vad var din största framgång 2008?
Hmm... Vete fasen om jag gjort något sådant. Kanske att jag lyckades ta mig igenom hela våren och sommaren i ett rörigt, stökigt hus med lata invånare utan att bryta ihop på något nämnvärt sätt? Det är nog en ganska grym prestation när jag tänker efter.

9. Största misstaget?
Kanske att jag inte skrev in mig på arbetsförmedlingen dagen efter att jag flyttade hem. Annars vet jag inte riktigt...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Både och. Har varit konstant förkyld hela året med lungproblem och allt möjligt som följd. Jag skadade dessutom knät när jag blev omkullputtad på The Enemy men det var inte så farligt.

11. Bästa köpet?
Det är nog alla konsertbiljetter och skivorna från HMV.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Flygbiljetter och allehanda grejer som hade musikaliska anknytningar.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag var underbart lycklig varenda gång jag landade på Kastrup/Sturup och fick krama om mamma och pappa igen.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj, det är sjuuukt många men jag försöker hålla listan kort.
I Kissed A Girl - Katy Perry
In The Summertime - Thirsty Merc
Daddy's Gone - Glasvegas
Great DJ - The Ting Tings
Vad som helst med Jonas Brothers. (>_<)
Lets Dance To Joy Division - The Wombats.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Antagligen lite ledsnare med tanke på många saker men det var nog inte mycket värre än vanligt, at the end of the day.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hm, kanske något klyschigt som tagit till vara på tiden? Äh jag vet faktiskt inte.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt! Jag har tänkt alldeles för mycket. Och gjort av med för mycket pengar också...

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen plus moster, hennes sambo och morfar. Lugnt och skönt var det, helt enkelt!

19. Favoritprogram på tv?
Ser inte så mycket på tv men Bondi Rescue och Greek isåfall. Och så får jag väl nämna Coronation Street och Skins med eftersom jag följde båda slaviskt borta i Låndån.

20. Bästa boken du läste i år?
Läste mindre än vanligt men Atonement av Ian McEwan var ruskigt bra trots alla svåra ord.

21. Största musikaliska upptäckten?
Oj. Vill egentligen inte svara Jonas Brothers men jag har nog inget val med tanke på hur jag kärade ner mig i dom i somras... Det gick dock över ganska fort igen som tur var!

22. Något du önskade dig och fick?
Det var det säkert men jag kommer inte på något just nu förutom julklapparna. Och jag fick ju en massa som jag hade önskat mig så... Ja! xD

23. Något du önskade dig men inte fick?
Jo det kan man väl säga, men sen är ju vissa drömmar mer eller mindre lätta att uppfylla... Höhö.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Inte mycket, haha. Kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde just på själva födelsedagen men jag och värdfamiljen gick ut och åt middag kvällen efter och sen gick väl jag och tjejerna ut en annan kväll också. KOKO wft!

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vissa händelser hade vi ju kunnat skippa helt men samtidigt har det ändå varit ett ganska grymt år! 2007 var dock ännu bättre men det är ett svårslaget år.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Skum? Väldigt skum t o m. Men den har rätat upp sig lite här på slutet.

27. Vad fick dig att må bra 2008?
Familj, musik och vänner. As usual! :D

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
HA! Ska jag göra en lista..?

29. Vem saknade du?
Mest av allt så saknade jag familjen och hemma när jag bodde i London. Det är nog det som står ut mest. Men när jag väl flyttat hem så saknade jag London...

30. De bästa nya människorna du träffade?
Jag träffade inte så många nya människor i år, faktiskt. Joey räknas inte (HAHA) eftersom jag träffade henne 2007... Oh Tord kanske? Han tar vi, jag kommer inte på någon bättre än honom.

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0