Yay!

Jag har lyckats få gjort en del grejer på min lista idag, precis som det var tänkt. Har samlat ihop alla papper och dokument jag behöver till mina jobbansökningar, skrivit om mitt CV och min meritlista och jag har även gjort en lång lista på alla företag och affärer som jag tänker höra av mig till på något sätt. Men det tänker jag inte ta itu med förrän imorgon. Jag ska dock skicka iväg några ansökningar via email redan ikväll eftersom det är en deadline som måste hållas!

För övrigt har det inte hänt så mycket. Jag har spelat Jonas Brothers på hög volym och varit allmänt glad. Jag känner mig positivt inställd till framtiden just idag! Det känns bra att äntligen ha tagit tag i det här med jobbsökandet ordentligt, får hoppas det ger resultat också bara.

:D



Dagens låt: Poor Unfortunate Souls - Jonas Brothers ("PATHETIC!")


Åsikter?
Författare: Mariam

kul! hoppas du får jobb snart=)

2008-08-19 @ 14:05:42
URL: http://misswicked.blogg.se/
Författare: Kicki

härligt att du känner så vännen. :D

jag vet att jobbintervjuerna bara kommer drälla in...hejja hejja! kram

2008-08-19 @ 20:42:36
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0