Wooosh.

Det blåser fortfarande massor. Igårkväll när vi gick hem från Arnsviks runt elva-tiden fick man kämpa för att ta sig fram! Det var nästan läskigt, en riktig höststorm så här i början på augusti känns inte riktigt rätt. Global warming, någon?

Jag har klippt mig idag! Luggen är tillbaka men annars så ser det inte så annorlunda ut. Jag fick lite färg också som jag ska experimentera med någon dag... :D Bild kommer kanske någon gång.

Idag är det också en ynka vecka tills 'A Little Bit Longer' släpps! Yay! Men det tar väl ytterliggare någon vecka innan jag får det i lådan men det kommer vara värt all väntan, det kan jag säga redan nu.
Den som kan skaffa mig en kopia av 'It's About Time' (Jonas Brothers debutalbum som släpptes i ynka 62,000 ex) kommer jag att älska för evigt! Just nu kan man i stort sett bara få tag på andrahandskopior för runt $2-300. Liiite dyrt kanske?

Ikväll är det Morden i Midsomer.

Hej!



Dagens låt: This Is Me (acoustic) - Demi Lovato

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0