Typiskt.

Jag är på jakt efter en ny bläckpatron till min skrivare men det går sådär. Elgiganten i Ystad har inga i lager (enligt deras hemsida) cddatas hemsida ligger nere och på inkclub.com hittar jag inte den sorten jag behöver... Saker och ting kan ju aldrig vara enkelt nu för tiden!
Dessutom vill jag ha massor av grejer till iPoden... Dockningsstation med fjärrkontroll och så en FM-sändare så att jag kan ha den med i bilen och lyssna när jag kör. Har hittat en perfekt på Apples hemsida som automatiskt letar upp den bästa FM-frekvensen så man får skitbra ljud utan krångel plus att den har väldigt enkel design med bara tre knappar. Känns värt att lägga 1000 kronor på det så jag slipper bränna massa skivor för att sen spela in på band så jag kan lyssna på riktig musik i stenåldersbilarna jag faktiskt får lov att köra. Man känner ju inte alltid för att lyssna på samma grejer så jag kommer ju slösa massor med cd-skivor och kassettband varenda gång jag vill lyssna på något nytt. Jag tror inte ens jag behöver tänka på det här mer! Jag har redan bestämt mig. =)



Dagens låt: Burnin' Up - Jonas Brothers


I fell so fast
Can't hold myself back
High heels
Red dress
All by yourself
Gotta catch my breath


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0