Urgh.

Idag mår jag mindre bra. Magen är i uppror, näsan är täppt och jag är trött och seg. Det är ganska irriterande, särskilt när jag inte har någon aning om varför..?
Och vad hände med det dåliga vädret? Jag är nästan besviken. Hade sett fram emot att sitta inne och kura hela dagen med regnet smattrande mot fönstret men icke sa nicke. Det kanske kommer? Nu får jag istället sitta inne med dåligt samvete när solen lyser utanför.

För tillfället roar jag mig med att rensa bland allt skräp jag har samlat på mig i skåp och lådor i mitt rum. Men eftersom jag inte känner mig helt 100 så tar jag en hel del pauser vilket gör att det går ganska så långsamt framåt... Allt rensande är en del av operation: förändra och förvuxna Malins rum. Om man kan säga 'förvuxna'? Vissa saker, som en del tavlor på väggarna, har jag haft hängande här i flera år och det börjar bli dags att ta ner dom nu känner jag...

Igår var mamma och jag på stranden, för första gången i år! Den första augusti... Haha! Det var lite blåsigt och svinkallt i vattnet så vi stannade inte så länge men jag lyckades få lite färg i allafall. Jag kunde tyvärr också konstatera att bikinin från förra året inte sitter riktigt lika bra längre. Den engelska kosten har visst haft en ganska negativ effekt på mitt kroppsfett.

På eftermiddagen körde jag sedan hem till Emma i Skurup för att hälsa på. Julian är där för tillfället så vi satt och hängde i trädgården på framsidan alla tre och bara pratade skit, gamla minnen och allt vad det var. Trevligt!

Nu ska jag ta ett nytt ryck med mitt skräp. Tjihoo!



Dagens låt: Walking Backwards - The Futureheads (Bara en random låt från min senaste playlist)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0