Torsdag.

Idag har det hänt flera saker. När mamma och jag satt ute och drack kaffe i eftermiddags, efter att hon kommit hem från jobbet, blev vi attackerade av getingar! De är så fruktansvärt påträngande nu! De flög jättenära och satte sig på tröjan, på armen och kaffekoppen. Vi fick först sitta ifred i kanske fem minuter sådär sedan kom en och satte sig på mamma och flög efter en stund över på mig. Efter att ha haft den surrande runt och på mig ett tag pallade jag inte mer och sprang in och lämnade mamma ensam, haha. Vi avslutade kaffet inomhus.

Jag fick också ett paket idag med posten! När jag såg att det var från USA visste jag direkt vad det var... Jonas Brothers-grejerna! YES! Jag slet upp paketet och hällde ut innehållet på sängen; en tröja, en tygväska och ett armband. Tröjan var kanske lite stor men ärmarna var ändå ganska tajta, dock vet jag inte om det beror på att min armar är rundare än genomsnittet eller att storlekarna inte stämmer, och det blev skitsnyggt ihop med en blå väst jag har. Trycket på väskan är så himla snyggt i rött och vitt och armbandet passar perfekt! Kalas.
Har även förbeställt 'A Little Bit Longer'-skivan men den skickas ju inte förrän på tisdag när den släpps så jag får vänta ett tag till på den. Men det kommer vara så värt det när jag väl har den i min hand!

I förmiddags så bakade jag också en kladdkaka som vi precis mumsat på. Den blev precis lagom kladdig och sådär, nästan småäckligt, mäktig som en kladdkaka ska vara. Mums!

Enligt mamma så ska det komma in rejäla åskoväder ikväll/inatt så just nu sitter jag mest och väntar på att det ska börja smälla, haha. Läskigt!



Dagens låt: S.O.S (live) - Jonas Brothers

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0