Time well spent?

Jag har haft många tankar i huvudet ikväll om jag sånt som jag velat skriva om. Tyvärr har tekniken inte varit på min sida! Min älskade, älskade laptop (notera sarkasmen) har stängt av sig fyra gånger ikväll. Jag är så trött på det!
Jag satt innan och försökte arbeta med den där texten jag skulle läsa och klura lite på. Tack vare datorn fick jag börja om tre gånger och efter den fjärde gången så pallade jag helt enkelt inte att börja om på nytt. Det räcker inte att spara, spara, spara så fort man håller på med något för det är ändå alltid någonting som försvinner i alla fall!

Istället har jag ägnat mig åt att fylla upp min receptbok lite mer, hittade bland annat ett recept på hummus som verkade supergott, och suttit ute i glashuset och myst med parenteserna. Det kom en liten skur för inte så länge sedan och det var jättehärligt att sitta där ute i mörkret med tända ljus och höra hur regndropparna smattrade mot glastaket! Det är livet på en pinne, det!

Tänkte göra ett nytt försök med den där texten nu så vi får se om laptopen sköter sig den här gången..?!

Åsikter?
Författare: johanna

åh vad gulligt, det är alltid kul med lite läsare! eller hur?

2008-08-17 @ 01:54:05
URL: http://johannaen.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0