Skitdator.

Jag måste köpa en ny laptop.

Anledningen till varför den stänger av sig i tid och otid har äntligen konstaterats: den blir överhettad. Ibland så bränner man sig nästan när man skriver på tangentbordet eller tar på vissa delar av den. Och det känns ju normalt för en laptop?! Eller inte. Skitmackapär! Den funkar jättebra för övrigt ju. Det är ju ganska irriterande att inte veta när den kommer stänga av sig så vad man än gör måste man hålla på och spara, spara, spara bara utifall den plötsligt stängs av.
Enligt en stor del av alla recensioner jag läst om den online så finns det inte mycket att göra ifall just den här modellen som jag har överhettas och att kundsupporten inte är särskilt hjälpsam heller. Great.

Ska kolla på en ny nästa vecka tänkte jag och jag hoppas verkligen att jag kan komma någorlunda billigt undan... Hade velat ha en MacBook men då får jag slänga ut 10 000 och det är pengar jag inte har just nu. Jag kan nog sträcka mig till 5000 och man borde väl kunna få en hyffsad laptop till det priset, eller vad tror ni?



Dagens låt: Division - Aly & AJ

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0