Sjukt segt.

Idag är en sådan allmänt seg och trist dag. Jag vaknade inte ordentligt förrän halv tolv, fastän jag ställt klockan på kvart över nio, och gick inte upp förrän en timme senare. Och med det så var hela dygnsrytmen rubbad, igen. Fasiken! Jag vill inte somna tre på natten och gå upp mitt på dagen. Visst, det är kul att sitta uppe sent, allt kul händer ju efter mörkrets inbrott, men det känns ändå fel att gå upp klockan tolv. Och som en reaktion av det har jag inte fått gjort något alls idag och känner mig jätteseg och nästan lite sjuk.
Jag hade ont igen igårkväll, hjärtat slog och det tog ett bra tag, plus x antal videor på iPoden, innan jag hade lyckats lugna ner mig så jag kunde försöka sova åtminstone. Jag hade också lite känningar i halsen och jag nös en hel del igår med så jag antar att jag fortfarande har förkylningsviruset i kroppen. Men jag kan säga att det suger att inte kunna springa runt och skutta omkring i mitt rum som jag brukar, jag är livrädd för att överanstränga mig just nu så allt går på 50%.

Tänker i alla fall göra ett försöka med att skriva ut alla CV:n jag ska dela ut/skicka till random ställen, det borde jag väl klara av ändå?



Dagens låt: When It Rains (live Norwegian Wood) - Paramore

Åsikter?
Författare: Emma

Aw, hoppas det inte bryter ut igen! Lycka till med jobben! Jag vill gärna höra vilka företag du tänkt kontakta, eller åtminstone vilken typ av :) Förresten! Har du sett Mamma mia? Om inte, vill du se den med mamma och mig den 30e augusti, lördag kl. 17 på gamla Pärlan i Skurup? :D

2008-08-20 @ 21:54:43
Författare: Sofie

Usch jobbsökande brukar inte vara trevligt. Men lycka till.

Ja Greek är superbra. Ännu en serie man blir helt addicted till. Börjar fundera om det är ohälsosamt? :P

2008-08-22 @ 01:08:33
URL: http://shoffsan.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0