Regn!

Hej hopp!

Jag har inte orkat bry mig om bloggen dom senaste dagarna. Finns ingen egentlig anledning till det, har inte känt för att skriva ner något särskilt för er att läsa bara trots att det hänt en del. Men det kanske är just därför, det har hänt för mycket för att orka blogga om allting. 

Idag har det regnat precis hela dagen. mysigt! Har suttit inne och läst, kollat på film och slappat vid datorn. Jag tycker verkligen om sånna här dagar! Jag kunde dessutom göra ingenting med gott samvete eftersom jag igår gjorde det mesta som finns i min makt för att kunna skaffa mig ett jobb; utan något nämnvärt resultat tyvärr. Dock fick jag ett brev från en arbetsgivare som just nu håller på att behandla min ansökan så det finns hopp ännu.

Igår så höll jag även lilla Sarah sällskap på jobbet och det blev lite fika och några youtube-videor plus att jag köpte några fina halsband, varav ett till mamma. Hon blev jätteglad!

Nej ni, nu är det snart Miami Ink på tv.



Dagens låt: Burnin' Up - Jonas Brothers (När kommer min skiva?!)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0