Music, maestro!

Dagens låt: A Little Bit Longer - Jonas Brothers

Bara för att markera hur fantastisk den låten är så får den stå överst i fetstilt. Jag har fortfarande inte fått min skiva men jag har haft den låten i huvudet i flera dagar och igårkväll såg jag en underbar video där lille Nick faktiskt gråter när han spelar den på en konsert. Jag grät också.
Så för att stilla mitt begär lyckades jag ladda ner en live version av låten, så jag klarar mig tills skivan kommer. När den nu har tänkt att göra det?! Ordet frustrerande räcker inte till för att beskriva hur jag känner.

En annan sak som jag har gjort idag: spelat piano. Yes box, ni läste rätt. Har inte spelat "på riktigt" på massa år och pianot är lite ostämt men det var faktiskt kul! Jag lyckades lära mig introt till 'This Is Me' men jag kan inte spela med båda händerna samtidigt, haha, och även introt och första versen till A Little Bit Longer. Det är lite svårt när man inte har noter och får förlita sig till någons tutorial-video från youtube men det går.

Någon som vill sälja sitt digitalpiano till mig?



All this time goes bye,
still no reason why
A little bit longer
and I'll be fine

Waiting on a cure
but none of them are sure
A little bit longer
and I'll be fine

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0