Meducin.

Medicinen jag tar har lite småkonstiga biverkningar. Som att jag känner mig hungrig när jag precis har tagit den, men jag tar alltid tabletterna precis efter att jag ätit. Hur hänger det ihop? Det brukar också bara göra ont i magen på kvällen, inte på morgonen. Skumt.
Idag och igårkväll var det lite jobbigt att andas och jag kände hur hjärtat hoppade till ibland men det har nästan gått över nu. Jag hoppas inte mitt virus planerar att slå tillbaka nu lagom till att jag slutar med tabletterna, jag vill helst slippa ett nytt besök på akuten!

Jag väntar fortfarande på att JB Merch ska skicka det nya albumet. Jag får det nog inte förrän nästa vecka, skulle jag tro så det är ju lite surt. Men den som väntar på något gott... Och jag får ju faktiskt en DVD också!

Annars har det inte hänt så mycket. Ska fika med Maria imorgon i Ystad = mys! Det ser jag fram emot.



Dagens låt: Should've Said No - Taylor Swift

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0