Inspiration

Woop woop, inspirationen att skapa ett inspirerande blogg-inlägg är stor idag! Känner ni hur den flödar ut genom dataskärmen på er? Jag vet inte alls varifrån denna plötsliga kreativitet har kommit ifrån men jag har mina misstankar...

Igårkväll kände jag mig riktigt nere, ensam och misslyckad som människa. Jag satt hemma, ensam, en fredagkväll och jag hade verkligen så tråkigt. Det fanns absolut inget att göra, ingenting att se på tv och inga kul människor att umgås med. Nu idag känns allt dock lite annorlunda, jag får ju rycka upp mig! Det är bara jag som kan ändra på det där och om jag inte ens försöker att göra min deprimerande fredagkväll till något bra så är det ju faktiskt mitt eget fel. Alltså går jag nu in för att ha en betydligt roligare och mer händelserik lördagkväll.

För övrigt så mår jag bättre, fysiskt, idag också. Det smärtade ganska rejält i bröstkorgen och ryggen igårkväll och inatt så jag misstänker att det var delvis därför som jag inte riktigt orkade ta tag i mig själv. Jag somnade inte förrän runt tre-tiden efter att ha legat och vänt på mig som en stekt fiskpinne. Jag sover alltid på sidan och brukar alternera mellan vänster och höger sida. Nu när jag är sjuk så kan jag inte ligga ner på sidan eftersom det gör för ont. Det bästa för smärtan är att ligga på mage men det är så obekvämt, delvis för att min säng är lite för mjuk så kroppen formas som en banan vilket ger mig ryggont men också för att det helt enkelt känns onaturligt för mig. Det funkar bara att ligga på rygg korta stunder i taget så därför får jag stå ut med att ligga ner på mage för att sedan vända mig om och ligga på rygg i ca fem minuter innan smärtan blir för påtryckande så jag får vända mig om igen. Men jag mår, som sagt, bättre idag så jag hoppas på en bättre natt!

Vad ska jag mer skriva om? Hm. Det har blivit en del Paramore dom senaste dagarna och lite mindre Jonas Brothers men det kanske bara är hälsosamt? Det vet jag åtminstone en del som kommer hålla med om, haha. Ni som är JB-fans måste dock kolla på senaste avsnittet av 'Living the Dream' på youtube som bara handlar om deras lillebror, Frankie. Det är för gulligt! Han är verkligen coolast, Frank the Tank. Haha!

Nu ska jag sätta tänderna i den där texten jag lovat någon att läsa igenom!



Dagens låt: Pressure - Paramore

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0