Diamonds.

Min armbåge gör ont. Jag tror jag låg på den på något invecklat sätt inatt..?
Det är lite mer mulet idag än vad det var igår men inte mycket regn. Det regnade dock runt fyra-tiden imorse, jag var fortfarande vaken då så jag vet, men det kom nog inte så mycket. Mer regn åt Skåne!!

Jag läser just nu Nicole Richies bok Sanningen om diamanter. Den är ganska bra men jag gillar att läsa böcker som är lite mer beskrivande. Jag tycker om att veta exakt hur alla hus, platser och människor ser ut och det är inte riktigt en sådan bok. Den är dock ganska fascinerande när det kommer till att beskriva huvudpersonernas livstilar så det väger upp. Den är med andra ord helt okej att läsa men inget jag kommer läsa om flera gånger, tror jag.

Nu ska jag måla naglarna.



Dagens låt: 7 Things - Miley Cyrus

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0