Svääääärige!

På torsdag, då. Ska bli superskönt att komma hem! Jag längtar verkligen. De senaste veckorna har varit ganska upp och ner med allt möjligt hit och dit så det är därför ni inte hört av mig så mycket. Men nu börjar det ljusna vid horisonten igen!

I lördags var jag och Joey på The Enemy. Vi var först hos Maria och förade litegranna med pizza och så innan Maria skulle gå och jobba, stackarn. Men vi fick träffa Andrew! Han var jättesnäll. Jag och Maria ska fixa ihop honom med Josefine.
I alla fall, när vi väl kom till Astoria så hade vi missat halva förbandet men det brydde vi oss inte så mycket om. Vi var ju där för att se The Enemy. Vi köpte varsin öl efter att Josefine vänt upp och ner på halva plånboken, haha, och sen ställde vi oss längst fram till vänster. Var inte packat alls så det var skönt. Efter ett tag så tyckte vi att det var en jättebra idé att gå längre in till mitten, vi kunde ju inte komma mycket längre fram ändå. Så vi gick dit och några killar som var där påpekade snällt nog för oss att det skulle bli ganska tufft därinne men vi bara "jaja det är därför vi är här!". Korkade svenska flickor! Fem minuter senare får jag en knuff i ryggen, ölen far iväg och jag landar på rygg ovanpå någon annan. Först kändes det som om jag aldrig skulle komma upp igen men Josefine och någon annan drog upp mig och det var nog först då som jag kände att det gjorde ont i knät... Jag förstår inte hur jag lyckades eftersom jag inte slog i det alls, jag landade ju inte på någon av mina knän, men jag måste ha vridit till det på något sätt. Men just då tänkte jag inte alls på det utan vi gick lite längre ut och sen när The Enemy gick på så hoppade vi och skrek som man ska göra på gig.

Det var först när jag kommit hem och låg i sängen som jag insåg hur ont det verkligen gjorde! Jag sov knappt något alls. Men jag får skylla mig själv, för det var faktiskt mitt förslag att vi skulle gå längre in i mitten...
Gick för övrigt till läkaren idag, för säkerhetsskull, eftersom jag kan knappt kan gå ordentligt... Men inte för att det gör ont utan för att jag är så stel i musklerna. Fick följande råd: ta ibuprofen, undvika att gå om jag kan, vila knät och göra böjövningar. Så det betyder att jag inte kan städa! Whieeee!

Nu orkar jag inte det här mer.


Dagens låt: Take Her Back - The Pigeon Detectives


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0