Söndag.

Skönt att vara hemma! Har varit hemma sedan i torsdagskväll och jag går bara runt och njuter hela tiden... Har hunnit klippa mig, hälsa på Jenni, hälsa på morfar och alla här i byn, haha. Och så mysa med lille Findus! Han var väääldigt reserverad först men nu har det släppt och vi är polers igen.
Har inte så mycket att säga egentligen mer än att det verkligen är skitskönt att vara hemma och att jag redan har ont i magen över att behöva åka tillbaka på fredag igen. Som jag sagt många gånger så finns det bara några få anledningar till att jag faktiskt åker tillbaka. Dom heter Josefine och Maria. Och så HMV och helgerna och KOKO och allt det där också så klart, men framför allt Josefine och Maria. Om det inte varit för dom två så hade jag nog stannat hemma för gott nu, det är verkligen så skönt att vara hemma... Det är obeskrivbart!

Nej nu ska jag nog ta mig tillbaka till mitt eget rum och spela musik på högsta volym! Får ju passa på nu när jag befinner mig här hemma och ingen klagar så värst mycket om jag gör det... See you!


Dagens låt: Hum Hallelujah - Fall Out Boy / Birds - Kate Nash (Det är två olika låtar, för den trögfattade.)

Åsikter?
Författare: Maria

Tur att vi har varandra! annars hade jag nog inte heller stannat har. men du far komma hit nu, det e ju inte alls lika kul nar du inte e har! Men forstar att det e jatteskont a va hemma, tank inte pa hemresan bara njut! A kop chips i mangder! Saknar dig,ses pa sondag darling!

2008-04-06 @ 19:20:03

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0