Official BV night.

Åh jag är jättenervös för att köra på motorvägen! Det kommer säkert att gå bra, jag tycker ju ändå om att köra bil, men som vanligt så förstorar jag upp allting och oroar mig jättejättemycket fast det egentligen inte finns någon som helst anledning till det... Men ändå, trefilig motorväg! På fel sida också...

Efter att vi kommit tillbaka hem blir det stress för att göra sig iordning så jag hinner träffa Josefine klockan fyra. Maria ska trots allt inte flytta! Har ingen aning om varför än, ska prata lite mer ingående med henne sen när vi träffas... Den där restaurangen skulle man verkligen kunna göra en såpa om! Allt händer där! Haha.

Igårkväll pratade jag med Riz igen, det var väldigt trevligt! Var några månader sedan sist... Vi förfasade oss över alla så kallade "Elliot Minor-fans" som efter att ha fått vänta på albumet i ca ett år inte är beredda att lägga ut pengar på det, utan hellre laddar ner låtarna illegalt. Jag är ingen ängel när det kommer till att använda sig av diverse olagliga nerladdningsprogram men på vissa personer har det verkligen slagit slint i huvudet! Någon hade tydligen sagt att "Elliot Minor nog inte bryr sig så mycket". Eh hallå? Klart dom gör, pucko! Självklart vill väl inte dom att deras musik ska spridas runt illegalt överallt så att dom inte får någonting alls för all tid och möda dom lagt ner på att skriva och spela in skivan. SUCK! Jag blev så upprörd att jag inte kunda sova, haha. Jag var tvungen att lyssna på Rule The World covern x antal gånger innan jag lyckades lugna ner mig.

Nu vill jag spola fram tills klockan fyra när jag ska möta Joey, så jag får allt som händer där emellan överstökat.


Dagens låt: Rule The World (Take That Cover) - Elliot Minor

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0