Ny design!

Skulle bara informera er alla om att jag har en ny layout här i min blogg! Ja, jag tänkte att alla kanske inte skulle märka det... Jag tröttnade på den gamla och kom inte ihåg/vågade inte ändra på färgerna heller eftersom det tog mig evigheter att fixa till det sist. Så nu kör jag på svart och vitt, enkelt och snyggt (tråkigt).

Jag har fortfarande inte inlett mina kvällsplaner fast klockan är kvart över nio och jag börjar bli ganska trött. Jag ska i alla fall ta mitt bad så fort Ellie och Josie har gått och lagt sig, ifall dom ska in i badrummet innan, så jag hoppas att det inte dröjer alltför länge. Jag vill verkligen fräscha upp mig! Tog en snabb dusch imorse men det hjälpte bara för stunden. Och så ska jag ju prova min nya aprikosdoftande ansiktsskrubb och använda min ansiktsmask med! Tror inte jag orkar se Notting Hill efter det, får kanske spara den till imorgonkväll istället!

Ellie kom precis in på mitt rum och ville prata lite. Jag hade Elliot Minor på i bakgrunden och när hon insåg att det var dom sa hon "One day, I will get you an Elliot Minor poster! If I can find one...". Vid sådana tillfällen så känns det lite lättare att vara au pair.

Nu har tjejerna gått och lagt sig så nu ska jag strax bada!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0