Kattskrälle.

Vet ni vad han har gjort nu?! Boots alltså. Jo, tydligen så släpade han in en halvt död mus i huset igår eftermiddag. Och ingen vet var den är. Myyyysigt! Jag fick höra det idag av Ellie; "Så ser du något halvätet, säg till oss!" Fy fasiken. Om dom ser att han har en mus så får dom väl hålla koll på kattuslingen så han inte sticker iväg och lägger den någonstans (precis som han gjort nu). Ja, är det ingen som hittar den så lär vi väl känna det på lukten så småningom... Usch!

Annars går det. Barnen går bara i skolan tre dagar denna veckan. Idag så har lärarna någon slags utvecklingskurs och på torsdag så är det strejk, varför vet jag inte. Om vädret är någorlunda okej så tänkte jag ta med tjejerna till Wimbledon då och gå i stan och fika lite. Om Theo tycker det är okej alltså, hon kanske har andra planer för dom, vad vet jag.

Idag så ringde jag också till Vodafones kundtjänst eftersom jag har fått sms från någon tjänst som jag inte har anmält mitt intresse till och som dessutom tar pengar från min telefon. Närmare bestämt £1.50 per sms jag får skickat till mig! Det är 15 sms inom UK...
Jag fick prata med en tjej som hade skotsk dialekt, lite svårt att höra vad hon sade ibland, men det enda hon kunde göra vara att skaffa fram mig en emailadress till det här mystiska företagets kundtjänst. Jag skulle också prova att skicka 'STOP' som svar nästa gång jag får ett sådant sms skickat till min telefon. Jag kände mig inte vidare hjälpt efter det samtalet.



Dagens låt: Bad Blood - Supergrass

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0