Halvdöv.

Japp, örat har bättrat sig. Jag gick iväg till Tesco innan och köpte bl a "Earwax remover drops" som man skulle droppa i örat, låta verka en stund och sedan ta bort försiktigt. Sedan dess så kommer och går locket. Ibland hör jag bra och ibland så suger det till och jag hör nästan inget alls. Så det måste ju betyda att mitt öronvax håller på att lösas upp (mysigt va?). Jag ska ta dom två gånger om dagen i 3-6 dagar och för att undvika vaxproppar i framtiden ska jag ta örondropparna en gång i veckan. Får hoppas det hälper!

På Tesco köpte jag också: sausage rolls, mörk choklad, kollegieblock, ansiktsmask, ansiktsskrubb och The Kooks nya skiva 'Konk'. Det blev mycket dyrare än vad jag hade tänkt mig... Jag fick visserligen en och en halv veckas lön igår av Ian men nästan hälften av det är redan borta. Det känns inte så bra.

Mina planer för kvällen innefattar ett långt bad med ansiktsskrubb, ansiktsmask, tända ljus och sen Notting Hill och lite mörk choklad. Mmm! Men jag har också lovat att tänka på Josefine som ska iväg och träffa Jeremy igen, mitt på Oxford circus. Moahaha säger jag!

Nej minsann, om man skulle ta en chokladbit till?

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0