Fortfarande halvdöv.

Mitt öra har inte bättrat sig sådär värst mycket sedan igårkväll. Det tjuter i det och det är precis som ett vakuum hela tiden. Men ibland så släpper det i några sekunder om man håller på och drar lite i örat, men det kommer tillbaka lika fort igen. Suck, jag vill inte behöva gå till doktorn igen... Särskilt inte för mina öron!

Snart ska jag träffa Josefine igen. Vi ska handla på Tesco och sedan gå hem till mig och sitta i mitt lilla rum, prata skit och så ska hon få knappa lite på min dator, har jag lovat! Jag längtar verkligen efter att få höra allt om dejten med Jeremy. Oooh!

Nu är det dags att gå! Tjolahopp!



Dagens låt: För Sent För Edelweiss - Håkan Hellström

Åsikter?
Författare: Jasmine

Händer det något kul idag? :)

2008-04-20 @ 13:02:28
URL: http://assmine.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0