Döv.

Yes, jag har blivit döv på höger öra! Eller ja, det har blivit lite stopp i alla fall... Ska ta mig till Tesco sedan och se ifall dom har något för vaxpropp, det är nog inte allvarligare än så, även fast det blev värre efter att vi sett Hives igår. Tror inte det hjälpte att vi stod precis vid högtalarna heller...

Men det var en grym kväll! Hives är kanon live, riktigt bra liveband alltså! Men dom slår inte Elliot Minor förra helgen... Det är nog näst intill oslagbart!
Jag och Josefine försökte skrika "Heja Howlin'!" i mellansnacken, men jag tror inte att han hörde oss... Fast gitarristen på vår sida gjorde det, enligt Josefine, så det är lite halvt resultat isåfall! Tyvärr lyckades jag inte fånga några plektrum eller trumpinnar. Jag fick ett plektrum på tummen men det flög iväg och landade någon helt annanstans... Men trummisen stajlade så himla mycket med trumpinnarna! Han kastade dom skithögt upp i luften och fångade dom igen, snurrade dom mellan fingrarna och allt möjligt. Han slängde säkert ut minst 6 par i publiken också... Haha!
Den enda bilden som blev bra igår var det röda The Hives-märket dom hade i bakgrunden. Alla bilder på bandet blev tyvärr jättesuddiga... Josefines batteri trillade, av någon anledning, ut ur hennes kamera någon gång under början av giget så hon fick inte heller så många bilder. Vi inhandlade även varsin svart tröja innan dom började spela, ascoola!

Näj, nu ska jag nog traska iväg till Tesco och köpa onyttigheter!


Dagens låt: Walk Idiot Walk - The Hives

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0