Yo

Vad säger du mest när något går fel?
Typiskt.

Vad vill du ha just nu?

Det är hemligt!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag blir nervös när jag tar bilder av andra så jag är nog hellre med på bilden. Men bara om jag får göra en rolig min.


Vilken var den senaste filmen/ tv-serie du såg?

Film kommer jag inte ihåg men jag kollade på Hell's Kitchen igårkväll.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag antar att det handlar om mycket pengar? Isåfall skulle jag köpa en bil, massa skivor, en iPod, en Porsche till pappa, mer tid till mamma... Hm. Jag skulle köpa ut alla på första raden på ett McFly gig och sen bjuda in alla mina svenska McFly-vänner!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha! Självklart.

Har du varit i ett slagsmål någon gång?
Nej.

Tar du någon medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, finns ingen anledning till det.

Har du gjort bort dig rejält?
Ja, det har väl alla.

Har du några dåliga egenskaper?
Det har jag säkert.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Uhm... Vet inte.

Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag än idag.

Använder du huvtröjor?
Jadå, ett av mina favoritplagg.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Nej.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Alla pratar om alla. Frågan är om de säger snälla saker eller inte.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Det händer.

Vad har du mest av, tjejkompisar eller killkompisar?
Tjejkompisar.

Vilket av könen umgås du helst med?
Tjejer.

Har du gråtit offentligt?
Ja, det har jag säkert när jag var yngre men inte som jag kommer ihåg. Jo, jag grät när MFF vann Allsvenskan 2004. xD

Vilka gör du, önskningar eller planer?

Mest önskningar.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nja.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Oh ja! Jag vill ha en ring i läppen och en stjärna på foten.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej men det skulle underlätta.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Varför inte? Det är väl inte där personligheten sitter.

Gillar du att flyga flygplan?
Det är okej, jag bryr mig inte så mycket om vad som händer.

När sov du senast på golvet?
Jag föredrar sängen, du.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Det brukar räcka med fem men det blir oftast fler.

Äter du frukost dagligen?
Ja, mer eller mindre.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja inte direkt, vissa stunder på dagen är väldigt stressiga sen är det hur lugnt som helst i flera timmar. Det är lite olika.

Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Du, skolan slutade för några månader sen...

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20. Systembolaget nästa!

Tror du på liv på andra planeter?
Vet inte, jag bryr mig inte.

Vad var det sista du åt?
Cheerios.

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Det är nog ganska lika.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Fråga dem!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det varar inte för evigt!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja det skulle jag nog.

Tycker du om att krama folk?
Ja, det är väl mysigt.

Skulle du säga att du är trendig?
På mitt eget sätt.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
Ja! Det är fruktansvärt störigt.

Vilka böcker har fått dig att gråta?
Inte så många böcker men väääldigt många fics, t ex Bloody Night.

Vad är du allergisk mot?

Inget vad jag vet.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, det är för gott.

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0