The heart never lies

McFly-yra! Total happiness... Jag längtar så fruktansvärt mycket till den tredje oktober nu... Jag har fått Astoria-biljetten också! Fick den i onsdags. Blev så himla glad! Det gjorde verkligen min dag.
Har suttit och kollat lite videor nu ikväll. Återupplivade gamla minnen från Swindon, såg några random videor från UCAP turnén (The slug bl a!), Ghosthunting och jag vet inte vad. Jag ska försöka se Nickelodeon Kids Choice Award. Det kan verkligen bli hur bra som helst... Och så 'The heart never lies" på Ant & Dec på lördag. Ser jag fram emot. Kan jag inte kolla på det så kan jag bara be Theo spela in det till mig på Sky-boxen. Så himla smidigt.

Alltså, jag känner mig lite lagom uttråkad så därför kan jag berätta hur det är att åka bil i England. Det är en ganska... intressant upplevelse. Att befinna sig i trafiken i England överhuvudtaget är en väldigt intressant upplevelse. Man fasar för sitt liv flera gånger om dagen; de kör som dårar, går över gatan i tid och otid och får man stå på bussen gäller det att hålla i sig ordentligt. Om man dessutom måste hålla reda på två små tjejer och deras skootrar, jag då blir det ännu mer intressant! Och för att inte tala om sirener, det hör man minst fem gånger om dagen. Oavsett i vilken del av London man befinner sig i. Centralt, Wimbledon, Teddington, Motspur Park... Överallt.
Och att gå och shoppa en lördag är aldrig en bra idé, om man vill slippa allt folk vill säga. Då är det en riktigt dum idé. Befinner man sig på offentlig plats en lördag kan man knappt andas så trångt är det. Och det spelar inte heller någon roll i vilken stadsdel man är i då, så länge där finns affärer.

Men jag gillar det. Det låter som om jag klagar, men så är det inte alls. Jag ser det mer som en beskrivning av hur det faktiskt är här.

Just det, imorgon har jag sovmorgon haha! Och det enda jag måste göra är att gå till Tesco och handla litegranna. Är det fint väder så blir det minsann slapp i parken imorgon, annars så vet jag inte vad jag ska göra...


Dagens låt: Vad som helst med Mackflajj. <3

Åsikter?
Författare: Pärlan

Låter underbart med McFly biljetterna! Vad ska du gå med för människor då? Nån därifrån?

2007-09-10 @ 20:17:50
URL: http://cindylouwho.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0