Skola imorgon!

Idag, liksom de flesta andra dagar den senaste veckan har jag varit själv med tjejerna. Jag hann knappt komma ner i köket imorse förrän jag blev överfallen av Josie som säger att vi måste göra ett schema för dagen... Så vi satte oss och gjorde ett exakt tidsschema för dagen, haha! I det ingick bland annat en tur till parken som vi gjorde på eftermiddagen. Egentligen skulle deras tutor teacher (extralärare, typ) Ms Fuller komma men det blev inte så så vi gick till parken istället. Tjejerna cyklade och jag gick med ett varv runt den extremt stora gräsplätten som finns där. Jag blir alltid lite smått nervös när vi går till parken eftersom det allt som oftast springer runt lösa hundar där men det har gått bra hittills. När vi kom hem därifrån kollade vi på High School Musical och myste i soffan.

Imorgon är det första skoldagen, tjohoo! Huset för mig själv mellan nio och tre...! Det finns ju lite städning att göra men det tar nog inte så lång tid, inte om jag är snabb i alla fall. Jag ska gå in om Tesco på hemvägen också och köpa lite saker. Ny 'heat', lite choklad och kanske Ben & Jerry's glass... Mums! Eller Walkers... De har billiga skivor också! Åååh, haha det är farligt att bo nära Tesco.

Jag har fått reda på att den snygge byggnadsarbetaren heter Sean. Han är förresten trevlig också! Han var t ex den enda som sa hejdå idag när de gick. Eller ja, jag stod i köket och de gick förbi, han kom sist och sa "see ya" och då var det precis som om hans pappa kom på att "just det, man kanske borde säga hejdå innan man går"... Haha. Och så har vi tv igen! Byggnadsarbetarna har ju hållit på uppe på taket så en dag var det helt plötsligt ingen signal mellan boxen och parabolen. Theo har varit helt förtvivlad, tv är hennes liv ungefär. Men nu ikväll kom det en man hit och fixade det.

I söndagsmorse när jag inte hade gått upp ännu så hade Josie ett par tjejkompisar här en timme eller så. En av tjejerna hade hon nog inte träffat innan för hon visade runt och när hon kom upp på ovanvåningen så hörde jag genom dörren hur hon berättade vilka rum som var vems.

"And that's our au pairs"
"Whats an au pairs?" frågade en av dom.
"It's like a nanny... Don't go in there!!"

Haha...

Nu blir det; bad, MSN, McFly, Hell's Kitchen, Twilight och sova.



Åsikter?
Författare: Sarah

hmm... snygg byggnadsarbetare?
Där har du din blivande man ! :P

2007-09-05 @ 05:42:30
Författare: Emma

Mycket intressant att läsa om dina bravader. Åh, vad skoj det hade vart att hälsa på, men jag vet inte om det blir av innan jul, och till jul ses vi väl garanterat iaf? :)

2007-09-05 @ 18:08:19

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0