Cheerio!

Aah! Jag skulle vilja skriva oftare men det finns liksom inte tid till det nuförtiden... Igår satte jag inte på datorn överhuvudtaget. Jag hade tjejerna länge igår eftersom Theo kom hem sent och det enda jag inte gjorde var att lägga dem. Jag tog en snabb dusch och kollade på Hell's Kitchen, det var det jag hann igår kväll. Om man ska få något gjort så ska man göra det på dagen, så är det bara.

Igår drog jag till Wimbledon mitt på dagen för lite shopping. Jag fastnade på HMV och det slutade med att jag gick därifrån med tre skivor och två singlar; The Kooks - Inside In/Inside Out, 30 Seconds To Mars, Paramore - Riot! och så de två formaten av Elliot Minors singel Jessica. Äntligen! Har velat ha de singlarna lääänge...

När jag kom hem blev det slapp på soffan med en macka från Greggs (mmmm!) och så Kerrang!. Både tidningen och kanalen, haha. Och det var så lugnt och skönt! Det är bara Sean, Shaun (eller hur han stavar sitt namn) som är här för tillfället... Han för inte särskilt mycket oväsen och han är så gullig för han skruvar alltid ner radion när vi kommer hem från skolan.

Jag tycker det är så roligt att engelsmän säger "cheers". Det är ett så intressant ord liksom... När jag gjort te till han där Sean/Shaun så sa han det minst tre gånger, haha. Det känns som om de stoppar in det lite överallt.
Just det! En dag så hörde jag två medelålders män, som precis stött på varandra, prata lite och när de skiljdes åt så sa den ena "Cheerio!". HAHAHA! Det var skitroligt, det passade liksom inte att han skulle säga det just då... Och vad är det för ord?! "Cheerio"...

Det blir lite stress i eftermiddag eftersom det är Brownies ikväll plus att Ellie har trumpelektion. Det bästa är att det blir lugnt i huset mellan sex och halv åtta... Aah! Vad ska jag göra då?!



Dagens låt: Misery Business - Paramore. Hm, eller kanske Hallelujah...


Åsikter?
Författare: Pärlan

Jisses. The Kooks. FÖR BRA! haha

2007-09-14 @ 13:49:13
URL: http://cindylouwho.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0