12 daaaays

Idag är det bara tolv dagar kvar till Croydon! :whee: Ah jag börjar bli riktigt exalterad nu...! Jag bryr mig inte ett smack om att jag ska dit själv, det kommer bli så himla fantastiskt, kalaskul, asbra, grymt roligt!

Idag har jag gjort följande saker:

1. Tvättat
2. Bytt lakan
3. Dammsugat lekrummet
4. Suttit vid datorn sedan halv nio
5. Pratat med Josefine i telefon
6. Gäspat
7. Öppnat altandörren
8. Tagit bilder med min kamera
9. Ätit en Jaffa cake
10. Ätit Quavers

Spännande, eller hur...?

Imorgon ska jag och Josefine åka in till London och ha roligt. Sofie skulle egentligen också följt med men hon har, ganska hastigt, åkt hem igen. Vi har ingen aning om varför... Ska ändå bli kul att träffa Josefine! Var ju ett par veckor sedan sist. Ska även bli skönt att komma ut ur huset ett tag, har varit fånge här sedan förra helgen... Hehe. Frivillig fånge då. 

Byggkillarna sjunger alltid mer på fredagar. Jag tror inte de har insett hur mycket det hörs ner till mig, hahaha... De skrålar på rätt så bra.  


Dagens låt: I'd Rather Write A Symphony - Ted Gärdestad

Åsikter?
Författare: Jenny

Hej Malin! Du kommer ju få skitkul på Croydon-konserten fastän du är ensam! Jag hade såå roligt på Hanson-giget fastän jag inte var där med någon, man hittar alltid någon o småprata med. =) På tal om Croydon. Du vet min kompis John (Johnel)? Han bodde där som barn, innan de flyttade hit. Världen e liten.

2007-09-22 @ 02:05:21
URL: http://sessisen.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0