Rooftops

Jag är kär! I Lostprophets! Dem är mina nya favoriter... Har hört Rooftops och A town called hypocrisy några gånger på Kerrang! och det har fått mig att köpa 'Liberation Transmission'. Och nu är det kört. Ska nog köpa 'Start Something' i veckan. LT kostade några pund mer än SS men den hade de bästa låtarna så det var inte mycket att be för... Och jag ångrar mig inte, 13 väl spenderade pund. Jag köpte också Madina Lakes 'From them, through us, to you'. Får se om den är något bra. Jag hade velat köpa ett par The Used-skivor också alt. den nya cd-dvd:n men det sa plånboken nej till. Får bli en annan gång. Skivor är verkligen min drog! Jag älskar HMV! Jag var där nog i minst en timme idag och HMV i Wimbledon är inte alls stort... Jag hittade de flesta bra skivorna under 'metal', haha.

Igår köpte jag en tjugo frågor-boll på Tesco. Har hört om den innan och ville se om den funkar haha... Den är jättekul! Jag har testat den flera gånger och den är faktiskt rätt smart. Man ska tänka på en sak, t ex en fotboll och sen så startar man bollen. Den frågar först om det är ett djur, en grönsak, en mineral (?!), något annat eller okänt och så får man välja sedan börjar den fråga och när den har frågat tjugo frågor så gissar den vad man tänker på. Den har faktiskt haft rätt de flesta gångerna... Vissa frågor är lagom skumma, haha. Som "Is it smaller than a loaf of bread?" eller "Does it weigh more than a duck?". Hahaha! Men den är ganska rolig. Tyvärr så glömde jag den i soffan igårkväll så nu vet tjejerna att jag har den och dem kommer vilja hålla på med den hela tiden...

image2

En av mina McFly-tröjor. :D Hade inte tänkt köpa just den blåa men det blev så stressigt när jag skulle köpa all merch att jag bara tog en, haha. Ska köpa den svart space invaders-tröjan nästa gång eller på Wembley. Jag har funderat på att köpa en L och ha den att sova i men det känns lite synd att spendera 20 pund på en tröja som ingen får se... Hahaha.

Dagens låt: Rooftops (A Liberation Broadcast) - Lostprophets

when our time is up
when our lives are done will we say we had our fun
will we make our mark this time
will we always say we tried
standing on the rooftops everybody scream your heart out
this is all we got now everybody scream your heart out






Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0