Kalas

Japp, idag är det kalas. Tio-årskalas då. Ellie ska ha party ikväll tillsammans med sin kompis Jemima som också fyller tio snart (eller så har hon redan gjort det...). De har bjudit hela klassen och några till. Där kommer även vara några av Theos närmsta vänner och så jag och Josefine. Hahaha. Det kan ju bli kul... Snällt att jag fick bjuda Josefine så jag har någon att umgås med hehe.

Det har varit en ganska rolig vecka med några minder roliga eftermiddagar... Tjejerna kan verkligen vara både extremt gulliga och extremt hemska. En eftermiddag hade vi dock väldigt roligt för på hemvägen så råkade Josie säga att hon gillade en kille i hennes klass och han gillade henne tillbaka. Det var så himla kul! "But Malin, it's true love!", "It's true love but I'm just not ready yet..." och en massa annat. Jag fnissade hela vägen hem. Hon var jätteseriös också! På bussen så drog hon mig i armen hela tiden bara för att viska att hon gillar honom jättemycket... När vi kom hem så höll Sean på att fixa med dörrarna där nere (han har bytt i stort sett alla dörrar i huset och satt in en ny) så han var överallt där vi var. Josie kom på att vi skulle skriva kärleksbrev till killen (jag har för tillfället glömt bort vad han heter) så det gjorde vi. Hon sa så himla mycket roliga saker... Det bästa var nog när hon sa att han gillade en annan kille till i klassen men att "en pojkvän var tillräckligt just nu". HAHAHA! När hon sa det hörde man hur Sean försökte dölja sitt skratt så det blev någon slags konstig harkling av det. Gratis underhållning för oss båda!

Jag får fortsätta det här senare, måste gå och möta Josefine vid bussen!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0