Inga prickar!

Jag har lanat familjedatorn for Sean (jag vet hur han stavar sitt namn!) ockuperar hela hallen med dorrar, verktyg och skit sa jag pallar inte ga upp och hamta min. Plus att det alltid ar svinkallt i vardagsrummet (enda stallet jag kan ha den pa forutom mitt rum) sa ni far klara er utan prickar haha!
Just nu spelar jag McFly for fullt. Har gatt in pa deras MySpace och kor videon om och om igen... Den ar SA bra! Den laten har verkligen vuxit efterhand... Forsta gangen jag horden den sa tankte jag bara "nej nej nej, vad haller de pa med" men nu kan jag stracka mig till att saga att den ar en av deras battre latar, overhuvudtaget. 

OMG! Han har startat varsta borrmaskinen precis utanfor dorren... Jag tycker det later mycket nar det kommer uppifran tredje vaningen men att ha det pa andra sidan dorren. Ojoj. Jag hoppas han har oronskydd pa sig. Oh nu luktar det traslojd igen! Aah... Trevligt! Det luktar jattegott.

Idag hade jag sovmorgon igen (brukar ha det pa tisdagar) men jag maste ga och hamta barnen i eftermiddag som vanligt. Det osregnar. Jippi. Men enligt Ian sa var idag den enda dagen denna veckan som det skulle regna, sa man kan ju hoppas... Dessutom brukar jag ha san tur att det spricker upp lagom tills jag ska traska ivag. Haller tummarna for det idag ocksa! Som tur var har vi inga skootrar att slapa pa idag.

McFly igen nasta vecka! Sofie kommer over, ska bli roligt! Jag forvantar mig att ni koar hela dagen sa vi kommer langt fram, hoho. Jag kommer inte ha mojlighet att komma forran precis innan inslappet, vilket suger nagot... Hade velat sta anda langst fram, men det kan jag nog glomma. Ska inte ha vaska eller nagot med mig, gomma kameran i byxorna (haha!) sa jag bara kan rusa rakt in och stalla mig. xD Tank om det hade varit sommar, da hade man kunnat skippa alla kladlagrena ocksa... Aah, McFly-gig utomhus! Vill ga pa!

I sondags sa hangde jag med Josefine, forst i Wimbledon och sedan hos mig. Nar vi traffas ute har vi en benagenhet att bara ga och ga utan att riktigt ha koll pa var vi ar... Sa var det igar. "Ska vi vanda kanske?" Hahaha. Vi drog hem till mig sa att Josefine kunde fa lana min dator och lagga upp lite bilder i sin bilddagbok och sadar. Men det var kul som alltid. Vi vill bada dra pa massa konserter men det ar inte direkt idealistiskt nar man ar au pair; alla de basta spelningarna ar ju mitt i veckan... Jag har haft tur som fatt dispens for McFly! Om tva veckor ar det dock half term sa da behover jag inte jobba alls lika mycket. Ska forsoka fa ledigt pa mandag och fredagkvall sa jag kan se Scouting for girls/Area15 (mandagen) och sen Elliot Minor (!!!!!!!!). Jag vill verkligen se Elliot Minor! Det ar mina favoriter nast efter McFly... <3

Just nu forpestar jag Seans liv med att kora The Heart Never Lies pa repeat och han gor det samma for mig fast med borrmaskinen.

Toodles!

Åsikter?
Författare: Mariam

hahaha, den dära sista meningen fick mej att skratta XD jag hatar borrmaskiener XD
Jag hoppas du kan se alla band du serXD
jag har precis räknat ut att jag gillat mcfly i 4 år!! utan att jag ens sett de live. inte en endaste ynka gång. gaah :(

2007-10-09 @ 15:16:20
URL: http://journey.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0