Ikväll!

McFly-yra! Aaaaah. Ikväll, ikväll, ikväll, ikväll! Allt är klart: tågbiljetter, pengar, mobilen är laddad och konsertbiljetten har jag fått. Det enda jag inte är helt säker på är exakt vad jag ska köpa för merch... Två turnéprogram; ett till mig och ett till Ellie i födelsedagspresent. Sen ska jag köpa typ varsin nyckelring eller så till tjejerna som de kan få imorgon. Sen måste det bli minst en tröja till mig själv också, kanske två. Får se. Och en Dougie-strippenna! Kan inte klockan bli sju snart?!
Jag har redan sett 'The Heart Never Lies' videon tre gånger på tv idag. Drar upp volymen lika mycket varje gång... Det är lite lätt sjukt att jag ska se killarna igen ikväll, på riktigt, och inte bara på tv! Aaaaaaaaaah.

Nä nu får vi lugna ner oss lite. Försöker neutralisera mig själv med att ha på Kerrang! istället för The Box men det går inte riktigt. Ska lägga in lite mer McFly-låtar på mobilen sen innan jag går och hämtar Ellie och Josie.

Vi har fått värmen tillbaka. Rörmokarna var här hela lördagen och jobbade så nu är allt fixat igen. Jag och Theo var ensamma hemma eftersom Ian tagit med sig tjejerna till sina föräldrar i Derby över helgen. Vi satt och slappade i vardagsrummet i sunkkläder hela lördagen, kollade på tv och åt massa onyttigheter. Vi åkte till Lidl en runda bara för att komma ut ur huset lite. Theo sa att det finns två typer av människor som handlar på Lidl: rika, tyska medelålders kvinnor och fattiga, skabbiga människor. De rika, tyska medelålders kvinnorna går dit på vardagar medan resten kommer på helgerna. Vi skämtade om att vi båda smälte in bra där i vår klädsel. Jag hade otvättat hår också! Det var ganska hemskt, faktiskt. När vi kom hem så tvingade Theo mig att gå och hämta hennes kemtvätt (kemtvätten ligger typ fem minuter från huset) och det var ännu värre. Som tur var så mötte jag ingen jag kände, höhö. Inte för att jag känner så många här men ändå. Det var hemskt förnedrande, haha. Sedan gick rörmokarna så då rusade jag upp och tvättade håret innan något mer inträffade.
Sedan kollade vi på en gammal film och sen slog jag över till McFly-specialen på MTV Hits. Då gick Theo och satte sig vid datorn, haha.

I söndags var jag hos Josefine och flummade runt. Hon bor i Tooting vilket är ett väldigt internationellt ställe, och inte riktigt lika "bra" som det området jag bor i, rent miljömässigt, om man säger så. Verkar finns lite skumt folk där och i Streatham, som ligger ett stenkast från hennes hus, är det ännu skummare. Skulle inte vilja gå där på natten säger jag bara. Men vi hade trevligt ändå! Det är alltid trevligt med Josefine. Vi köpte kaffe och satte oss på en trapp, alla tittade på oss när de gick förbi. En tant vred t o m på huvudet när hon gick förbi och fortsatte stirra på oss. Så oförskämt!

Och har vi tur så är allt byggarbete klart om en två-tre veckor. Byggkillarna säger två, Theo säger tre för att de är lite lata. Idag t ex så åker John på semester i en vecka och samtidigt så har han skickat Sean/Shaun/Whatever på något annat jobb och så är det en tredje okänd, äldre man här. Han visslar jättemycket. Kan de inte bara fixa färdigt allt här innan dem börjar på nästa jobb?!

Ahja, nu ska jag McFly-a vidare! Tjolahoppsan.

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0