Forts.

Okej. Nu har jag glömt allt kul och allt tråkigt som hände förra veckan så nu skiter vi i det. Ny vecka! Och ny McFly-konsert! Haha jag börjar känna mig rutinerad nu ju... Höhö. Nä men har jag tur så kan det bli en till. Alltså en till förutom Astoria och Wembley! McFly ska göra G-A-Y igen i november, haha. Det kan ju bli intressant. Finns inte så mycket info om det än så jag vet inte om det är möjligt. Men det är ju en lördag så på det sättet är det inga problem... Nu blir jag jätteuppskruvad igen! Aaaaah.

Idag så såg jag THNL-videon på The Box sisådär en sju-åtta gånger. Jag spolade tillbaka hehe. Jag älskar deras tv-box! Man kan livepausa och komma tillbaka en timme senare och fortsätta titta, spela in en massa program direkt på hårddisken, spola tillbaka live tv osv. Sjukt bra. 

Idag så skulle jag gå och hämta Theo's kemtvätt men den var inte klar. Så jag ska gå dit igen om en halvtimme precis innan jag går och hämtar barnen. Så eftermiddagen kommer se ut så här ungefär:

Kuta till kemtvätten, hämta kläderna.
Kuta tillbaka hem och kasta in kläderna genom dörren.
Traska iväg till skolan.
Försöka undvika allehanda stopp på vägen hem (kommer antagligen resultera i sura miner) såsom bageriet och annat. Måste komma på en bra ursäkt till att inte gå dit, "nej" räcker inte längre.
Få hem barnen (inga skootrar idag iaf, thank god).
Se till att dom gör läxorna och hålla Ellie borta från datorn och tv:n tills dom är gjorda.
Laga mat (vilket blir väldigt enkelt eftersom Theo gjorde congee igår).
Städa badrummet.
Städa köket.
Ta hand om all disk och tömma diskmaskinen.
Sätta ut återanvändningslådorna och soptunnorna till imorgon.

Suck. Jag kommer vara död ikväll alltså. Och jag som måste gå och lägga mig tidigt alla kvällar denna veckan fram till torsdag för att ha energi att ta av för tors-fre-lör. Det kommer bli tufft. Ojoj. McFly på torsdag, hem sent och upp tidigt, utgång i Camden på fredag, lär väl komma hem sisådär klockan sex på lördag morgon. Men kul ska det bli!

Dagens katastrof är dock att det inte finns några biljetter kvar till Elliot Minor nästa fredag... Jag får skylla mig själv, dem släpptes i juli. Men ändå... Skit, liksom.


Dagens låt: The Heart Never Lies - McFly  ÅCK Pretty Handsome Awkward - The Used


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0