:whee:

Snabb uppdatering, har lite saker att stå i.

Igår eftermiddag så beställde jag, lite hastigt och lustigt, en Elliot Minor-hoodie och några pins! Jag skulle egentligen bara kolla vad det kostade och sådär men det slutade med att jag köpte en tröja istället, haha. Allt som allt tog det fem minuter från att jag först gick in på sidan till att allt var klart... Jag stack sedan för att hämta tjejerna på skolan och när jag sedan kollade mejlen igen på kvällen så hade jag fått ett mejl om att mina saker hade blivit skickade! Så snabbt! Jag tänkte att dem kommer nog inte fram förrän måndag eller tisdag då men gissa vad som kom i posten i förmiddags? Min tröja!!!! :whee: Det gjorde min dag så fruktansvärt mycket bättre! Inte för att det varit en dålig innan, absolut inte, men det var liksom pricken över i:et. Och så himla mysig den är också... Varm och gosig. Lite för varm just nu, haha. Fick ta av den för en stund sedan, vill helst inte svettas ihjäl...

Ikväll blir det utgång med Josefine i Camden. Josefine+Camden är ALLTID en bra kombination! Hoppas det inte är för kallt bara. Vi har en tendens att "vandra runt" när vi träffas... Gå vilse och inte hitta rätt buss och sådär. Fast jag vet att min nattbuss går från Trafalgar square i alla fall. Kan ju vara bra att komma ihåg. Jag vill helst inte komma hem klockan sju igen, det var lite för maffigt.

Nä det finns naglar att måla, kläder ska väljas och hår plattas. Och här sitter jag?!

Dagens låt: Still Figuring Out - Elliot Minor

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0