Uuuuh...

Kan man ha tråkigare? Fan att jag ska bli sjuk lagom till helgen... Såg fram emot bio med Josefine ju. Har legat på sängen med datorn hela dagen men nu börjar det bli lite tröttsamt... Har inget att göra. Pallar i och för sig inte så mycket men nu måste det hända något snart! Ska kolla på film senare ikväll men den börjar inte förrän tio över nio, det är en och en halv timme till dess.

Och jag blir galen på alla raketer! Det är inte tyst en sekund ikväll... Folk skjuter och skjuter och skjuter! Det är precis som om alla fått för sig att de måste testa och se vilka raketer som är snyggast så dem vet vilka dem ska införskaffa till nyår. SUCK! Så har det varit ändå sedan man började sälja raketer för en vecka sedan eller så... Drygt, kommer säkert vara så här ändå fram till jul. Farligt också ju! Idioter.

Nu ska jag nog snart pallra mig ner till nedanvåningen för att hämta lite dorito-chips. Jenny gjorde mig jättesugen på popcorn innan! Jag saknar helt vanliga micropopcorn... Och Marabou-choklad! Och marängsviss! Usch nu får jag hemlängtan också.

Tur att jag har Josefine!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0